Bad luck!!

Igår va min lediga dag efter helgen...denna dagen spenderade jag på en buss iprincip...
Åkte till Lübeck med farmor...vi åkte via Danmark och sen båten över till Tyskland...
Det va mycket snö på vägarna men solen lös så hoppet att resan skulle gå smidigt fanns där på ditvägen...
Vi gick några timmar på julmarknaden i Lübeck...åt lite godsaker och handlade lite...sen åkte vi hem...
Vädret va hemskt...båten var försenad och sen när vi kom till Danmark var vädret ännu värre...vi skulle vara hemma 21.30 och var hemma 23.45...jag va sååå trött och skulle upp tidigt idag...ingen hit...men det va ganska mysigt att va ute hela dagen ändå :)
Och en julklapp och sprit fick jag handlat!!

Jobb idag va alltså inte så himla roligt eftersom jag va så himla trött...dessutom fick stackars Alexandra som ska börja jobba hos oss gå med mig sin första dag...haha ja jag försökte iaf va lite pigg och alert :)
Hade medarbetarsamtal/lönesamtal idag som gick riktigt bra tyckte jag...fick bra respons och gick därifrån med lite bättre självförtroende :)
Nu håller jag på att tvätta...middagen har jag redan ätit...idag gjorde jag en gryta på fläskytterfilé, vitkål, morötter och svamp...blev riktigt gott!!
Onsdag idag...GA....guud det har jag inte sett på evigheter...får kanske titta idag...kommer ju inte fatta ett skit :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0