Det blir aldrig som man tänkt sig!

Ser att det va ett tag sen jag bloggade...har varit så jäkla trött när jag kommit hem från jobb så jag har inte orkat...och haft en massa att göra denna veckan...lite after work, julklappshandling och sånt!

Helgen har som vanligt gått alldeles för snabbt!
I fredags skulle jag och Carro vina hade vi tänkt...men alla andra hade saker för sig så tillsist bestämde vi oss för att stanna i varsin soffa!
Fick annat sällskap istället, så kvällen blev trots allt inte så ensam...kollade på the Holiday och försökte rädda mina foto...gick sådär...jag är tekniskt-retarded!
Lördagen blev det soffan hela dagen...sen kalas för moster på kvällen med en massa god mat och dricka...sen förfest hos Carro och så blev det ju Kräm såklart!

En riktigt bra helg med andra ord...lite trött idag...men det är ju som vanligt när det är söndag :)
Hemma hos mamma och pappa...ska få lasagne!!
Och nu ska jag och pappa ut en sväng med snuffi i snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0