God morgon...nä visst kväll!

Jag har sovit...och sovit och sovit och sovit...vaknade för tjugo minuter sen och käkade lite middag...
Det blev ju fest och utgång igår...men trots att jag inte va full och alltså inte bakfull idag så har jag bara sovit hela dagen! Mycket konstigt...eller bara trött! Och dessutom så är lillebrors säng så jäkla skön och han har tv på väggen i benändan så man kan ligga och kolla...svårt att hålla sig vaken då!

Ja gårdagen blev iaf väldigt lyckad :)
Först va vi hos Sabina...sen gick jag och Andréa en runda bort till killarna...
Så kul det va att träffa dom...kändes som om det va alldeles för längesen...finaste grabbarna!
Och sen blev det Kristall...började lite knaggligt..mest bara en massa äldre...men sen ordnade upp sig efter ett par tequila :D
Ångrar dock att jag inte gick till Kräm! Men det va väl ödet I guess!

Som vanligt när det är söndag befinner jag mig hemma hos föräldrarna!
Precis ätit pappas goda stek..mmm!
Nu ska jag plundra frysen och hoppas där är lite vanlijglass...med pepparkakor på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0