Hanging on!

Julafton va som vanligt jättemysig :)
Åt alldeles för mycket, fick jättefina julklappar, sjöng snapsvisor, spelade julklappsspelet och såklart kollade vi på Kalle Anka och drack glögg!
Det roliga med julafton är absolut inte att få julklappar utan att se alla bli så glada för vad man ger dem!

Tog en lång sovmorgon idag...vaknade dock klarvaken och kunde inte somna om...har alldeles för mycket som snurrar runt där uppe...tvivel och hopp om vartannat och förvirring, förvirring, förvirring!
Tittade på alla fina julklappar en gång till och la undan allt...käkade frukost...
Och nu sitter jag här...ska fixa mina nagler inför ikväll!
Sen blir det hem till mormor och morfar för att inta den årliga juldagsfisken!
Och ikväll vankas det party hos Sabina och sen utgång med resten av Trelleborgs alla unga :)
Ikväll ska jag bannemig bara känna mig lycklig med alla mina fina vänner runt om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0