I like it...I do!!

Redan torsdag idag...vart har veckan tagit vägen?
Skönt att veckorna går snabbt...innan jag vet ordet av det sitter jag i en solstol i Egypten...känns rätt lockande just nu...snön vräker ner utanför fönstert!
Det är riktigt mysigt med snön men inte så kul att man inte kan ta sig någonstans!

Idag jobbar jag kväll...så det blev sovmorgon imorse...inte så länge som jag trodde jag skulle sova men det va skönt att slippa vakna av klockan! Har drömt som attan inatt...vaknade flera gånger...drömde att pappa dog i en tsunami utanför deras hus (sjukt hemskt!)...det ska tydligen betyda att någon i ens liv är gravid om man drömmer att någon dör...någon som vill berätta något??

Har pysslat här hemma hela morgonen...slagit in mina första julklappar :)
Imorgon ska det förhoppningsvis (om inte snön hindrar oss) bli bowling i Malmö med Boel, Cecil och co!!
Sen på lördag ska jag baka lussebullar och på kvällen blir det tjejmidda hemma hos Cecil :)
På söndag kommer mina fina flickor hit och ska få adventsfika!!
Ja helt enkelt en helg att se fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0