I'm in the mood!

Fredag...slutade tidigt...känner mig på riktigt fredags-humör :)
Har haft en riktigt hektiskt dag på jobb...längesen jag hade så mycket att göra...men det va härligt att tiden gick så himla snabbt för rätt som det va så va det dags att gå hem!
Gick bort till Entré och hämtade min nya hårddisk (jäkla skit det va att installera, trodde jag skulle kasta skiten i väggen, teknikskit!!) och två nya parfymer!
Skönt det va att få komma ut och röra på sig lite...solen sken och det va bitande kallt...men skönt ändå :)

Ska snart iväg och handla med Cecil och Sabina...skulle ju egentligen till Big Bowl ikväll med tjejerna men vi vågade inte riskera att bli fast i Malmö ifall det skulle börja snöa som igårkväll...så vi ställde in!
Tänkte spendera kvällen i soffan istället...kanske hyra en film eller något!
Imorgon blir det sovmorgon och sen bullbak :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0