Inte alls så piffig

Idag har jag inte alls varit en bra arbetskamrat...usch så tråkig jag har varit...
Vaknade med täppt näsa och värk i ryggen, ska aldrig influensan eller förkylningen komma fram riktigt...man vill ju inte sjukanmäla sig och sen känna att oj jag kunde visst ha jobbat!
Men jag har iaf varit sjukt trött och känt mig allmänt låg på jobb idag...vilket mest har gjort att jag har velat sitta på en stol...det har jag inte gjort hela dagen, men nu i eftermiddags va jag inte mycket till hjälp!
Ska vila mig imorron och ta nya tag på lördag....då ska jag va pigg och glad igen!

Kom hem och började tvätta direkt...jippi va kul...
Precis käkat spagetti med parmesansås, oh va gott det va! Tänkte först broccoli med parmesansås men hur gott lät det liksom!
Nu ska jag snart ägna Carro lite tid i telefon och sen blir det nog bara soffan mest hela kvällen!
Är ledig imorgon så jag kan med gott samvete va uppe lite längre ikväll utan att hela tiden tänka att jag måste gå upp tidigt imorron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0