Jag går i dimma

Har känt mig alldeles konstig idag...varit yr och haft ont i huvudet, jag har aldrig ont i huvudet! Ena stunden frös jag och andra va jag jättevarm...tog tempen och blodtrycket men inget konstigt...och trött som jag vet inte vad, hade på allvar kunnat sitta och sova på en stol rakt upp och ner!
Och mycket att göra hade vi också...en måndag brukar inte va så hektisk hos oss...därför va det himla skönt att komma hem och slänga sig i soffan...

Har precis ätit middag...idag överträffade jag verkligen mig själv...lagade typ den godaste chiliconcarnen jag någonsin ätit...och till hade jag tomat och rödlök, också något av det bästa som finns :)
Ska försöka hålla mig vaken lite till...kankse är där något bra på tv!
Btw fick vi vår julklapp från jobb idag...det är väl det enda dom är bra på att handla fina julklappar till oss...för vi blir aldrig bjudna på något, inget julbord ingenting men julklapparna är dom iaf bra på...detta året fick vi salt och pepparkvarn och en kökshandduk...faktiskt jättesnygga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0