Med andan i halsen!

Denna helgen har jag jobbar och ändå hunnit med så himla mycket!
Känns rätt bra faktiskt!
Igår va jag på IKEA med mamma efter jobb...där kan man aldrig gå in utan att bli fattig när man går därifrån...men fina saker fick jag med mig hem iaf, bland annat ett lakanset som är helt underbart :)
Sen blev det middag hos mamma och pappa och sen hem till min soffa där jag somnade en halvtimme in i Love Actually!

Idag hann jag med ett besök hemma hos mormor och morfar efter jobb...fick ju kolla på mormors julpynt som hon sätter fram enbart för mig skull för att jag är så barnsligt förtjust i julen! Också fick dom lite lussebullar till kvällskaffet :)
Sen inom moster för att lämna ett par stövlar som hon hade gett mig som inte passade :(
Och sen middag hos mamma och pappa, där sötaste Lova va och hälsade på...kollade lite på Lejonkungen med henne innan jag stack hem (så myysigt jag älskar Disney)!

Och nu sitter jag här...redan gjort min jobbhelg...känns jäkligt skönt...nästa gång jag jobbar helg så är det 2011!
Såhär snabbt har inte en helg gått på väldigt länge...
Imorron ska jag klippa mig och jobba kväll!
Yes det va det det...nu ska jag kolla på lite tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0