Nästan alldeles säkert...

...så lär det ju bli en vit jul i år :)
Så himla mysigt! Kallt som attan är det ju men va gör det...man får ju klä sig ordentligt!
Inatt ska det tydligen dra in ett riktigt snöoväder...tur att jag bor två minuter från jobb!
Värre lär det bli att komma ut till mamma och pappa för att fira jul...i värsta fall får jag väl gå! (Hoppas inte!)

Mitt internet där hemma har gått i graven...vill inte alls som jag vill...ungefär lika långsamt som internet va när jag var 10 år är det!! Samma med hemtelefonen...vill bara när den känner för det...skit är vad tele2 är...det ska bort efter jul! Ångrar djupt att jag trodde det skulle funka bättre än 3!

Så nu sitter jag hemma hos mamma och pappa....har varit ledig idag...spenderat dagen med moster i stan, sen körde jag och handlade på Maxi...och nu ska vi käka ryggbiff, potatiskroketter och whiskeysås :)
Jag LOVAR mig själv att om jag lever så länge så jag blir pensionär ska jag ALDRIG handla när alla andra gör det...dom är ju för fasen lediga alltid och ändå måste dom handla när det är som mest rusning, dvs mellan 16-18!!
Handla på morgonen....dom är ju ändå uppe innan tuppen gal!!!

Så imorgon blir det lite julfirande på jobb med alla stackare som opereras över julen!
Sen är det ju julafton och den firas som sagt ute hos mamma och pappa...mina julklappar ligger redan här ute under granen :)
Juldagen hos Sabina!
Bara en massa roligt att se fram emot :)
Jag älskar julen!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0