Puh!

Ja jag har sagt det innan...en ledig dag är aldrig ledig...finns alltid tusen saker som ska fixas...
Idag vaknade jag halv nio...drog på mig träningskläderna och gav mig ut på en pw...det va f-ing freezing!! Höll på att trilla två gånger...men de va ganska skönt trots kylan och underlaget!
Sen stack jag ner till stan, fixade resten av julklapparna...nu är det bara lillebrors och mammas julklappar som jag väntar på sen är jag alldeles klar :)


Käkade lunch...prosciutto skinka, melon och mango...visst ser det gott ut! Handlade med mig en ELLE hem som jag suttit och ögnat igenom...

Sen gav jag mig på julklapparna!
Tog bara 1,5 timme att slå in allt...är alldeles öm i ryggen nu...
Precis fixat middag...blev stekt broccoli, champinjoner, lövbiff och tomater!
Och nu väntar snart den sista tvätten...sen är jag nog klar för idag...
Kan med gott samvete kolla på DH och Cougar Town ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0