Suveränt!

Lycklig...pirrig, skakig, full till bredden, nöjd, ledsen, glittrig, mysig....jag har många känslor och moods idag känner jag...vilken söndag...vilken helg...jag åker bergochdalbana! Och jag vill inte hoppa av...
Kollar på Så mycket bättre...Plura är gudomlig...vilken legend...vilka låtar, Eldkvarn är verkligen riktigt bra!

Igår spenderades kvällen hos Cecil...god middag, rött vin, Med andra ord, Just Dance...en ljudnivå av inte dess like och mycket skratt....kvällen började hos Cecil, det gjordes en mellanlandning på A9 för ett glas vin och slutade på Kräm där vi fick skaka av oss lite!
Hem igenom det vita landskapet...nattades av ett samtal från staden 30 minuter bort...

Idag har jag bakat och fått ögon som glittrar!
Snart kommer mina fina tjejer för att dricka glögg och äta kakor...adventsmys och massa snack :)
Nu ska jag försöka sluta le och va lite allvarlig och gå och byta om innan det ringer på dörren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0