Utan önskelista, med plånboken i högsta hugg!

Ja i dessa tider får verkligen kreativiteten flöda...att hitta julklappar till folk som redan har allt är bannemaj inte lätt! Men så säger man ju varje år och ändå blir det alltid bra tillsist!
Känns bara som att jag varje år vill överträffa mig själv...komma på riktigt bra saker!
I år har jag fått till ett par stycken...bland annat en julklapp till mamma som jag tror blir en riktig 10-poängare!
Har precis varit nere i stan en runda...handlat klar till mamma, pappa och mormor!
Jag har ju dessutom en moster som fyller år en vecka innan jul så då ska man komma på både födelsedagspresent och julklapp...inte så himla lätt inte!
Jaa också hittade jag givetvis lite annat också..till mig själv då...en tröja och en bh hihi!

Sitter hemma hos mamma och pappa...väntar på lillebror som slutar klockan sex, sen ska vi hanla ännu en julklapp tillsammans! Eftersom det vankas jobb tidigt imorgon så blir det Idol och mys med pappa, sen ska jag hämta mamma och sen sängen!
Ja och nu ska jag ta igen de avsnitten av Glee som jag inte sett :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0