Amen allvar??

Det snöar...igen...va är detta?
Jag kommer aldrig få ut min cykel bakom snöberget...jag vill slippa gå till jobb...
Jag vill använda mina nya skor men det går inte i detta skitvädret...
Sol och vår, kom nu!

Somnade som en sten igår när huvudet träffade kudden kl 22.00!
Vaknade 9.50 och det kändes som om jag skulle kunnat sova mycket längre...
Men får sån ångest om jag ligger kvar för då känns det som om jag bara går rakt upp och går till jobb och sen är man där heeela kvällen...
Idag ska vi mysa till det på jobb och käka hämtmat :)

Nä får väl gå och fixa håret nu så man inte ser ut som ett troll på jobb...
Ha en bra dag!


Snödrivan utanför min port...den är dessutom större nu...kanske får fram cykeln när sommarn kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0