Helgjobb-deluxe!

Jag är så himla glad för mitt jobb :)
Har världens bästa kollegor!
Denna helgen har bara varit rolig att jobba...inte alls känt tungt eller tråkigt!
Vi har verkligen haft det skönt och kunnat mysa till det riktigt!
Och idag va dom helt fenomenala och delade med sig av sin erfarenhet i form av en massa goda råd till mig...det är banne mig inte lätt att va kvinna i unga år :)

Jag köpte btw en jättefin skyddsängel av Kije idag :)
Fick en stor en av mamma på alla hjärtans-dag men denna va liten och söt!
Och gynnar barncancerfonden!

Har precis badat med en massa tända ljus och en bra bok...riktig härlig avslutning på denna helgen!
Ska nog slänga mig i sängen nu!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0