I wanna do it all over again!

Vilken superhärlig helg det har varit!
Middagen i fredags blev riktigt bra...lyckades med såsen som tur va och den blev en riktig succé :)
Såg ju "My sisters keeper"...ja vi fällde en del tårar både jag och Cecil...den va riktigt bra!
Sen när Micke och Cecil gått blev det kudden direkt...trött som attan...

Lördagen bjöd på fika med Cecil, Micke och Tommy...lite shopping...tv-spel och te!
Sen fick jag snällt asa mig hem för att börja fixa mig inför födelsedagsfest i Malmö!
Elina bjöd på världens godaste paj...en massa vin och sen blev det en riktigt rolig busstur hem till hålan där vi ville dansa...va så himla sugen på att få dansa men när vi kom ner till Kristall va kön flera mil lång så det va bara att vända...blev istället att vi gick hem till Marion och fortsatte festa!
Sebban la världens roligaste kommentar när vi stod och väntade vid badhuset...
"Leker han med fåglarna?"...trodde jag skulle dö av skratt när jag såg att jag hade skrivit upp det på mobilen idag...haha ja va man där va det kul iaf!
Batterierna i min väckarklocka var uttagna halv sex imorse...blev en lång natt alltså!

Detta resulterade i att jag mer eller mindre har sovit hela dagen...härlig söndag :)
Sammanfattande har denna helgen varit jäkligt bra!
Nu väntar en full arbetsvecka...brukar inte jobba fem dagar i rad :(
Men ska inte klaga är ju ledig till helgen :)
Längtar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0