In my head!

Denna dagen har inte bjudit på mycket mer än gårdagen..
Blev fika med Cecil...löste världens problem på sisådär en timme :)
Hittade ingen ny mobil...ska försöka igen imorgon!
Sen har jag mest bara kollat på OTH...
Sa en sån bra sak i ett av avsnitten:
How is life measured?
By the people we love?
Or our accomplishments?
What if we fail or never really loved?

När blev jag så djup...haha...funderar över så konstiga saker nuförtiden...
Kanske bara för att jag inte sitter och läser medicinböcker och sånt längre!

Har iaf fått tränat idag också...blev ett core-pass...inte lika intensivt som igår men satan va ont jag hade i magmusklerna...ont lite överallt faktiskt!
Nä nu ska jag nog äta en apelsin...gott eller?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0