Jo det är sant...

Har nog gått och blivit lite crazy...märker att jag pratar med mig själv när jag går här hemma...som precis när jag kollade på tv och kommenterade när Per Morberg gjorde kycklinglevermousse och det såg skitäckligt ut!
Ingen svarade mig!
Men jag gillar det där programmet...han lagar riktigt mat...snålar inte på något!
Och svettas och är äcklig...en riktig karl!

Nytt citat från OTH idag:
"Sometimes people have to cry out all the tears
to make room for a heart full of smiles!"

Snart slipper ni en massa sånt skit...citat och så för jag har bara 9 avsnitt kvar :)
Nä lite mer härlig karl nu kanske!

Kommentarer
Postat av: BoelBitar

Hahaha, du är bara så jävla go! :) "Lite mer härlig karl nu kanske".

2010-02-18 @ 22:30:10
URL: http://boelbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0