Känsla på det!

Idag är det fredag om ni inte visste det :)
Så jäkla gött att jobba en fredag och va ledig till helgen!
Har haft en riktigt slapp dag...lång fredagsfrukost....duktiga patienter...och tidig hemgång!
Sen kilade jag ner till stan...hämtade mina böcker på bokrean, handlade lite onödigt skit, träffade Cecil...handlade en skinnjacka och en jättesöt tröja på HM!
Besökte systemet och sedan lillebror!

Och nu borde jag verkligen städa...
Micke och Cecil kommer på middag ikväll...ska bjuda på tigerräkor med avocado, baconinlindad fläskfilé och hasselbackspotatis med balsamicosås och sallad och till efterrätt vitchokladkräm med bär!
Yes jag slår på stort...varför inte när jag fått min första riktiga lön!
Slösar gärna lite på dom då :)

Ska nog se "My Sisters keeper"...har hört så mycket om den så ikväll ska det bölas!

Kommentarer
Postat av: Hanzii

Nästan så jag sätter mig på tåget hem så jag också kan få smaka på den smarriga middagen!!!

Men snart kommer du hiiit och då kan vi äta gott och ha det bra =)

Ha en underbar helg mitt hjärta! Saknar dig!

2010-02-26 @ 19:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0