Njuter i fulla drag!

Ledigadagen började med att mamma ringde och väckte mig...ville ha lite sjuksköterskeråd...har hänt nu flera gånger på sista tiden av olika personer...och jag som inte vet allt huh :D
Men det är roligt ändå :)

Så när mamma hade ringt va det bara att klä på sig och sminka sig lite för sen skulle jag ner till Malin och lämna böcker och sen på möte på banken...fixade konton och pensionsspar och en massa sånt...verkar iaf ganska bra nu...ser ut som om det kan bli en resa för min del i november :)

Sen blev det lunch med Cecil...sushi mmm :)
Och lite lösning av världsproblemen som vanligt!
Sen gick vi runt i stan lite...hittade två tavlor på rea som passade perfekt på min toa, ett J och ett par söta adidas-skor också dessa på rea!
     
Och sen när jag kom hem låg denna i brevlådan:

Ett ganska märkligt sammanträffande...för jag stod längre och väl på ICA och funderade på om jag skulle köpa med mig en tidning hem...vilken tur att jag inte gjorde det :)
Och va kul att få ett gratisex hem...tack Kenza :)

Nu ska jag iväg och springa en stund på löpbandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0