Sol, snö, shopping och träning!

Dagen började med strålande solsken...såg riktigt härligt ut...
Tog mig ner till stan...slirade på den härliga snön och handlade present till en viss kvinna som ska ha fest på lördag! Fick dessutom hämtat mina vinglas (som btw va riktigt snygga!) och köpt nya dricksglas eftersom jag tappade ett för ett tag sen!
Träffade på pappa en snabbis i stan och sen inom Cecil och sen blev det solning!

Idag blev det inget pass eftersom stackars Andréa har gått och blivit alldeles bombförkyld så jag följde med Cecil och tränade...axlar blev det och sen 30 minuters kondition! Riktigt härligt...vet inte om styrketräning är riktigt min grej men får väl se om det är roligare när jag har fått rätt på det :)
Har sovmorgon imorron sen väntar en kväll på jobb...ser konstigt nog fram emot kvällen...eller kanske bara eftermiddagsronden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0