Think I'm lost!

Imorgon ska jag samla lite vuxenpoäng...ska till banken för att fixa sparkonto och börja pensionsspara...det låter lagom tråkigt...men man bör ju ha en buffert har jag hört!

Har varit en lååång dag...snoozade sex gånger imorse och va trött som bara den...
Jobbade...sen ringde jag pappa och tiggde lite middag...så han kom och hämtade mig på jobb...sen blev det middag och lite mys hemma hos mamma och pappa! Alice är bara världens gulligaste...som hon älskar att va ute och leka i snön...går runt där och myser i sin trädgård!
Fick även agera smakråd till moster då hon ska på fest på lördag och behövde va riktigt fin (även om hon är det alltid)...så det blev en runda hem till mormor och morfar också för att kolla när hon provade olika outfits...
Stackars mormor har fått lunginflammation så jag fick titta lite på henne också!
Och nu är jag så trött så ögonen snart inte orkar va öppna längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0