Min hjärt-dag!

Spenderar dagen ute hos mamma och pappa...har inte varit här på en hel evighet och dessutom är det ju alla hjärtans-dag idag så det passade ju bra :)
Fick presenter när jag kom hit och mamma hade bakat en jättegod kaka som jag tvunget fick smaka på :)
Pappa håller på att fixa maten...blir ryggbiff med potatisklyftor i ugnen och för min del sugarsnaps!

Känner mig för riktigt utvilad faktiskt...kvällen igår på jobb var ganska hektiskt men samtidigt så va det skönt för tiden gick snabbt! Sen blev det en film i soffan...Stepmom, den är så fin...fick gråtit lite också för sorglig är den verkligen!

Har precis varit ute en lång runda med min lilla älskling!
Som hon gillar snö...springer som en galning och studsar och gräver!
Lite bilder från vår promenad!

  
  

Ha en riktigt mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0