Vavava vaffo då då?

Varför går tiden så snabbt?
Varför går tiden sakta när man vill att den ska gå snabbt?
Varför snöar det fortfarande? Varför lever vi? Finns det liv på Mars?
Nä men allvar...dagen idag har rusat iväg trots att jag inte hade några planer alls!

Lillebror kom hit och väckte mig vid tio-tiden..så då blev det frukost...
Sen visade det sig att stackars älskling låg hemma alldeles själv och skulle va ensam hela dagen så jag åkte ut och hämtade henne...gissa om hon blev glad när hon fick både åka buss och promenera inne i stan :)
Så det blev massa frisk luft för min del idag...sisådär två timmar eller nått!
Tittade på en massa OTH-avsnitt :)
Fick äntligen skivorna att fungera så nu ska jag se hela säsong 6!

Sen kom pappa och hämtade puppen och då fick jag ta mig ner till stan...dom sista slantarna gick till mat...usch och en hel vecka till pengar! Höll dessutom på att bli träffad av en glasbit i ögat inne på ICA...en praoelev välte ner en massa glasflaskor när jag stod och tog apelsiner...som tur va hann jag på något konstigt vis ducka för en jättestor glasbit som kom flygande...lite action där alltså!

Sen blev det träning med Andréa...både core och dansaerobic, hela två och en halv timmes träning!
Och nu sitter jag här igen...
Har precis käkat en apelsin...min nya favorit...fy vad det är gott...
Apelsin är underskattat...mycket C-vitamin, gott, läskande!
Nä nu ska jag nog se lite mer OTH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0