Yes I did!!!

Dålig uppdatering på sistone...jag har ett liv igen :)
Eller ja jag har ett jobb iaf!
Trivs skitbra...idag blev jag dock medveten om att det kan va ganska stressigt när allt klyddar ihop sig...och ändå hade jag bara 4 patienter...

Helgen spenderades tillsammans med Cecilia och Micke...fredagen kollade vi på film!
I lördags hade C födelsedagsfest...tema Kändis...vi va utklädda till Spice Girls eftersom värdinnan var Victoria Beckham...fick ju ha hela gänget samlat :)
Va iaf riktigt roligt...kan lugnt konstatera att det blev en väldigt lyckad fest!
Inte många som kan säga att dom kysst Jesus....jag har ;)

I söndags blev det frukost hos C och M...sen hem om en runda och duscha...kollade på Ghost...sen blev det pizza och Avatar hemma hos C och M...dom är nog gaanska trötta på mig vid detta laget :P
Gillade Avatar...söt!

Håller på att tvätta just nu...trist!
Och nu ska jag snart sätta igång med middagen...
Lite step up tror jag nog det blir ikväll minnsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0