Yes I like it!

Kom hem från jobb för en stund sen...haft en ganska så bra dag...
Men det bästa på hela dagen va att gå hem (givetvis, det är det ju alltid)...men det va så skönt för att jag nu är ledig i tre dagar :)
Ska bli himla nice...har inte bestämt någonting...ska bara va hemma...kolla på Glee som jag laddade ner igår, läsa och pyssla med mina foto och bara va!

Ikväll blir det träning med Andréa...step up!
Och nu ska jag snart sätta igång med middagen...har hittat ett nytt recept på internet som verkade jättegott!


Kommentarer
Postat av: Hanzii

Vaddå för recept? =) Blev det gott??

2010-02-15 @ 21:36:06
Postat av: Jennifer

Det va nån korvgryta...typ korvstroganoff men med curry och sånt och jag använde kycklingkorv...blev rätt gott :)

2010-02-16 @ 21:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0