Aaaaaa!

Det är inte min dag idag...
Vaknade, rullade upp och ute va det snöstorm...ingen power walk för min del alltså...kände inte riktigt för att trotsa kylan och blåsten och ta på mig termo och allt bara för att svettas i en timme...
Tycker det är ganska mysigt med snö...men nu kan det gott bli vår tack!
Betalade räkningar...usch!
Skulle va duktig och meddela csn att jag vill börja betala tillbaka direkt...men när jag ska logga in med mitt BandID så kommer jag inte ihåg lösenordet...vet att jag skrivit upp det på en lapp men att jag nog slängt lappen...eller har jag? Hittar iaf inte den...så jäkla störigt!

Inget vill som jag vill idag...
Hoppas kvällen på jobb blir lite bättre...ska nog inte hoppas för då blir den säkert överjävlig!
Och snöar gör det fortfarande givetvis...får väl gå till jobb idag...för jag kan ju inte skylla på att jag är insnöad...
Nä usch va negativ jag är idag...
Sugen på godis och chips och mat och allt gott är jag också...
Ååååhhhh....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0