Bara till att göra det!

Vill man verkligen ge sig ut i detta vädret?
Grått, trist, kallt, lite snö..slask!
Bara en massa undanflykter från att slippa motionera!
Nä nu ska jag ta mig i kragen och gå ut en runda!

Ledigheten idag började iaf med en väldigt skön sovmorgon...klockan elva vaknade jag av att grannen borrade eller något...det lät iaf väldigt mycket!
Ett härligt telefonsamtal med en efterlängtad vän :)
Och nu sitter jag här och latar mig, städade dock toan innan så nått har jag gjort idag!
Försöker hitta bra låtar som man kan ha när man är ute och power walkar/springer men det går inte så bra för mig...behöver tips!
Nä på med träningskläderna nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0