Dancing in the moonlight!

Jag med mitt otroligt dåliga minne...om man känner mig vet man att det kvittar om jag dricker eller inte (okej det är kanske inte helt sant men ja mest så man förstår allvaret) så minns jag knappt ändå inget från föregående kväll (man kanske borde forska på min hjärna!) så detta kommer bli väldigt kämpigt för mig men jag ska snabbt försöka sammanfatta 2009...

Januari: Påbörjade mitt sista studieår. Åkte skidor för första och sista gången i mitt liv med väldans härligt folk!
Februari: Vilken tråkig månad...bara jobb, skola också lite fest! I kalendern står det "Fucking V-day!" :S
Mars: Började skriva C-uppsatsen med Sussi, vilket jobb!
April: Jag och en massa vänner fyllde år vilket firades, så en intensiv månad med en massa fest! Va i Stockholm med moster för första gången!
Maj: Många vårkänslor, en del fester och uppsatsen skrevs klart!
Juni: Lillebror och alla grabbarna tog studenten. Firade en mysig midsommar hemma hos Johan!
Juli: Jobb på avd 12 med en massa härliga människor. Sol och bad stod som en ständig upprepning i kalendern.
Augusti: Vi hjälpte moster flytta till sitt fina hus. Avskedsfest för Hannah!
September: Påbörjade sista terminen på sjuksköterskeutbildningen :)
Oktober: Avslutade den långa praktiken på avd 21. Höstmys och en del fest som lös upp mörkret!
November: Börjar närma sig slutet, en massa olika praktiker, mötte en massa fint folk!
December: Min favoritmånad, julmys! Klarade min bedside vilket gjorde att jag nu är klar med min utbildning :)
Firade en mysig julafton hemma hos mamma och pappa! Nyår blev ett väldigt spektakel med massa shots vilket resulterade i ett ganska sentimentalt tolvslag och senare en väldigt suddig natt!

Nu väntar förhoppningsvis bara en massa roligheter...examensfest med klassen, examensmiddag, pappa fyller 50 år och Cecil ordnar kändisfest inom den närmaste månaden!
Ska försöka att bara borsta bort all olycka och annat och må bra!
Som en klok vän sa: "När jag fyller 23 ska jag må bra, känna mig bra och va glad".
Som en summering av en annan väns beslut så ska det inte bli så svårt att radera nu!
Jag gillar inte nårslöfte för man bryter ändå alltid det men en förändring är att vänta hoppas jag!
Jobb och ingen skolan! Wow, vuxen?
Skulle vilja önska att detta är mitt år men jag vill inte önska och sedan bli besviken så istället ska jag bara leva i nuet och se vad som händer!


Kommentarer
Postat av: BoelBitar

Ja, det var en "klock" vän... :)

2010-01-05 @ 01:01:12
URL: http://boelbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0