...

5,5 kilo köttfärs blev två väldigt stora grytor köttfärssås idag :)
Tyckte faktiskt att dom blev väldigt goda som tur va!
Men gud som jag bölade i köket...6 lökar...usch!

Lillebror va iväg och tatuerade ryggen idag...ett stort kors med vingar...riktigt snyggt blev det men alldeles för stort för min smak! Blev dock lite sugen på att göra en ny...nu när man snart har lite pengar att spendera! Skulle vilja göra något med körsbärsblommor...men det gäller ju att hitta ett motiv som är alldeles rätt...och det är ganska svårt!

Nu ska jag gå och lägga mig och gosa ner mig under mina två täcken!
Avslutar med en bild från vår promenad idag på den lilla söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0