Fixa och dona!

Idag är en fixardag :)
Ska in till Malmö med moster om sisådär två sekunder och handla bröd (världens godaste bröd som finns på Möllan), sen ska vi förhoppningsvis in på Vellingeblomman så jag kan handla plastkrukor till mina stackars blommor så jag äntligen kan plantera om dom och sen ska vi handla mat på Maxi!

Har blivit totaldissad av alla mina vänner...tänkte vi kunde ha lite myskväll hos mig idag eftersom folk är lediga imorron...men tydligen va jag sent ute för alla skulle göra något...eller ville bara inte va med mig (hoppas jag verkligen inte!). Så nu återstår det att se vad som kommer hända ikväll...inget?
Känner mig lite rastlös...

Kommentarer
Postat av: Hanzii

HAHA men blomman då, det handlar nog inte om att folk inte vill vara med dig tös!!! Naw min älskling... PUSSS

2010-01-05 @ 16:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0