Frestelser...

Idag va jag och min lilla moster på Möllan och handlade det goda sesambrödet som finns att köpa i något iranskt bageri tror jag...dööögott är det iaf!
Men eftersom jag inte äter bröd så fick jag snällt sitta där i bilen med den sjukt goda lukten av brödet heeela dagen som vi körde runt och gjorde ärende...ganska frestande faktiskt...men jag har varit så himla duktig nu dessa dagarna så det sporrar en att inte synda!

Har precis varit ute och gått en runda med Boel..värsta fönstertittarna va vi när vi stod och kikade in i den tomma lägenheten som hon ska titta på...haha kändes lite skumt!
Hoppas verkligen att den är fin så att hon kommer hit till vårt kvarter :)

Fyyy va jag är sugen på att festa lite idag...inte sådär väldigt "vi super oss dyngraka-festa" utan mer "mys-dricka" men alla verkar verkligen va sjukt upptagna eller inte alls sugna på lite vin...nu har det dock blivit så att jag inte gick till systembolaget så jag har inte heller nått vin men iaf :)
Får se vad jag kan hitta i min filmsamling (den är ju sååå stor) och ta mina hallon och mysa lite istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0