Independent!

Märks det att jag gör mycket på min lediga tid eller?
Har inte ens tid att skriva ett par rader här..känns rätt skönt :)

I onsdags spenderade jag hela dagen hemma hos moster med lillebror....låg i bäddsoffan hela dagen och kollade gamla filmer...Pulp Fiction och Dirty Dancing och sen såg vi en film på tv1000 som inte va gammal som jag inte kommer ihåg vad den heter! Mysigt va det iaf :)

Gårdagen spenderades uppe hos Camilla i Kristianstad...blev en massa snack, skridskoåkning :), fika och sen lagade hennes sambo jättegod middag till oss! Riktigt härligt va det att få catcha up och bara babbla en massa!
Får nog se till att göra det lite oftare...

Igår fick jag reda på att jag fick jobbet på avd 21 :)
På måndag ska vi prata schema och kontrakt och sånt!
Känns riktigt jäkla jätteskönt! 6 månaders jobb och jag slipper oroa mig för ekonomin!!!

Idag har jag tagit på mig termobyxorna och mössa och allt och gått en runda med älskisen vid stranden!
Det va attans så kallt men fy va vackert det är här...solen skiner så allt gnistrar och det låter så härligt när man går...och Alice far runt som en katapult och vill nosa över allt :)
Men nu sitter jag mest här och väntar på att mamma ska komma hem, vilket kan va när som helst eller ikväll!
Ska se om jag inte kan ladda ner lite bra serier på brors dator så jag har nått att roa mig med!

Kommentarer
Postat av: Cecil

semesteeeeeeer here we come...vart det nu bär hän, haha=)

2010-01-09 @ 12:46:58
URL: http://littommitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0