Jaha det är så här det ska va!

Nu har jag snart jobbat en hel vecka som sjuksköterska...och precis som jag vetat hela tiden så är det precis vad jag vill göra...älskar det...och trivs skitbra med alla kollegorna!
Jag är dock väldigt trött...igår satt jag upp och sov med mobilen i handen när jag väntade på Jessica och Andréa...kunde bara inte hålla ögonen öppna...
La schemat idag fram till i slutet av april...jäklar va mycket man är på jobbet...men det är väl bara att vänja sig...det är ju så här det ska se ut flera år framöver!

Ja igår blev det alltså tacomiddag med Andréa och Jessica!
Först körde vi och handlade på Maxi...tur för mig för här va väldigt tomt i mina skåp...men nu är här mycket gott och nyttigt hemma :)
Sen lagade vi mat hemma hos Andréa och proppade oss så fulla så vi va rent spyfärdiga...men oh så gott det va!
Härligt att vi fick till en sån här kväll nu innan Jessica flyttar till Lund för sen blir det kanske lite mer sällan som man ser henne här hemma :)

Njuter faktiskt fortfarande lite av min examensfest...jag har en massa fina blombuketter här hemma...mamma och mormor hade köpt mina favoritblommor...liljor! Och dom luktar ju så gott, så varje gång jag kommer innanför dörren här hemma så luktar det helt underbart! Och en massa tulpaner...så fina!
Till helgen åker skåpet upp och då kan jag packa upp alla mina fina vinglas :)
Idag var jag nere i stan hos lillebror och fixade en sak och sen va jag bara tvungen att gå inom HM och kolla...hittade två par jeans...sen blev det en tur inom gina och där jag hittade två tröjor på rean och tre trosor! Så lite av examenspengarna blev shoppingpengar...förlåt mormor och morfar och farmor men jag ska köpa ett köksbord inom det snaraste :)

Fredag imorron...som jag längtar...hatar att gå upp tidigt!
Blir nog en myshelg...massa film tror jag!
Nä, nu ska jag snart gå och duscha...men först Glee!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du fått ett skåp? Eller köpt? Ballt! Jag älskar skåp. Det är så snyggt! :)

2010-01-23 @ 21:14:03
Postat av: Boel

Det där var jag. :)

2010-01-23 @ 21:14:45
URL: http://boelbitar.blogg.se/
Postat av: Moster Katta

Jennifer, du har fått pengar till ett köksbord, använd nu inte allt på shopping! Ok?

2010-01-25 @ 10:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0