Lååång dag!

Min dag började imorse när klockan ringde kvart i sex...usch jag hatar att gå upp tidigt!
Sista gången som undersköterska idag...skrev på kontrakt...börjar bredvidgång på måndag :)
Kändes lite overkligt att snacka scheman och vilka helger jag vill lägga och sånt...lön...flexkoder och att inloggningen till Melior ska va som sjuksköterska nu :)
Jag är verkligen klar nu :)

Fick gå hem ett par timmar på lunchen...åt och sov lite sen fick jag snällt gå tillbaka och jobba tills för en timme sen ungefär...kändes som om jag hade varit på sjukhuset i en oändlighet!
Skönt att dagen är över iaf...nu ska jag bara va ledig och fixa inför fredag resten av veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0