Snöstorm...

...ganska mysigt när man sitter här i sitt lilla hem...tända ljus...en kopp te...två filtar lindade till en kokong runt kroppen...ska snart sätta på en film...
Lite orolig dock...lillebror befinner sig i Halmstad och ska köra hem ikväll...inte helt optimalt i detta vädret!
Tittade precis på vädret...ser inte så jäkla roligt ut...ska snöa varje dag fram tom onsdag...hjälp va mycket snö vi kommer få!

Har jobbat idag...som vanligt väldigt lugnt! Men som alla säger så ska jag glädjas åt att vi har det så lugnt och föröska ta in så mycket som möjligt...men tro mig jag kan inte proppa in mer i huvudet och jag kan redan det mesta...men helgen kommer nog ge mig lite säkerhet iaf! Ronderna är fortfarande nervösa :S

Har varit nere i stan idag och fixat lite till pappsen som fyller 50 år på söndag!
Handla lite till mig själv också...sånt jag inte hann igår...typ en hel påse på hm men en massa bra att ha saker...nytt halsband, två par nya örhänge och en lite sånt där som man behöver spray och sånt tradigt!
Också blev det en fika med Cecil också såklart :)

Sitter här med ett väldigt dåligt samvete...har syndat alldeles för mycket idag...åt en hel fastlagsbulle på jobb idag och fredagsfrukost...har nog dessutom ätit typ 20 jungfrubröst :(
Men middagen va nyttig och himla god!

Tomatsallad...kycklingfile lindad i bacon stekt i ugnen coch färsk sparris och skogschampinjoner!


Kommentarer
Postat av: BoelBitar

Hahaha! Jag ba: "Jungfrubröst? Vaaaeee?!". Googlade. Jag kallar fan sånna för geléhallon! Hahaha! :)

2010-01-29 @ 20:41:32
URL: http://boelbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0