100707

Har inte skrivit på ett par dagar nu...har väl haft ganska mycket att göra...men inte heller haft någon lust att skriva faktiskt...
Mina tre lediga dagar gick ju givetvis jättesnabbt...
Spenderade fredagen ute hos mamma och pappa, låg vid poolen och hade det skönt :)
Innan poolen blev det dock en tur till Bo Olssons i Tomelilla med mamma och morfar!
På kvällen grillade vi ett helt gäng hemma hos Sebban...spelade voleyboll och sen blev det GinRummy och kvällen avslutades på Lyktorna bara för att Andy ville dansa :)

Lördagen spenderades även denna vid poolen...härligt va det!
Sen blev det mat på A9 med Cecil, Micke och Tommy....och sen förfest hemma hos mig...
Bakfull som ett djur på söndagen...så någon solstol blev det inte för min del...nä soffan i skuggan och lunch med moster!
Pappa gjorde klar min balkong på söndagen...den blev så himla fin :)

I måndags träffade jag Hannah och Jessica för att uppdatera :)
Mysigt va det!!
Idag gör jag min andra kväll denna veckan...jobba, sova, äta....what´s the point of doing anything?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0