100723

Nu har jag haft min "helg" denna veckan...
I onsdags blev det middag med Lasse och Boel på kvällen...jättemysigt :)
Igår hade jag lite mer tur med vädret...träffade Cecil en snabbis nere på stan och tog en glass och sen cyklade jag hem till mamma och pappa och solade!
På kvällen hade vi kalas för mamma!
Mysiga lediga dagar som nu övergår till en förhoppningsvis lugn jobbhelg...vågar man hoppas!

Har försökt frammana min disciplin gällande träningen igen...va ute igår morse och idag...trevliga skoskav på båda hälarna men fy va skönt det är...får se hur länge detta varar :D
Fick hem filmer från CDON idag...Snövit, Bernad och Bianca och Pochahontas...vet jag vad jag ska göra när jag kommer hem ikväll iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0