And I like it...

...helgen har utnyttjas till fullo!!
I fredags efter jobb gick jag direkt hem och la mig i soffan och sov en stund...
Vid nio kom Carro och vi drack cider på min balkong...mysigt värre :)
En stund senare kom Emelie och därefter dök nästa Emelie upp med sin pojkvän...
En helt spontan förfest som slutade nere på A9...som följdes upp av en efterfest hemma hos mig som resulterade i övernattningsgäster...längesen min bäddsoffa utnyttjades, trevligt :)

Trött som fan rent så stannade jag i sängen hela dagen...gick bara upp för att äta McD maten som lillebror kom med...längesen jag va så bakis...
Men man är ju fortfarande ungdom haha...så jag gjorde vid mig igen och drog ner till A9 för en cider i det fina vädret med Carro, Malin och hennes kille...därefter drog vi hem till Sofie där vi förfestade innan vi stack ut till Skansen...fick träffat kusinerna som jag inte träffat på en hel evighet!
Kvällen avslutades på Uppenbar...

Helt okej helg alltså som uttnyttjats till max...
Idag har jag legat i solstolen ute hos mamma och pappa hela dagen...läst, ätit gott och sovit!
Nu väntar två dagars jobb sen är jag ledig i två dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0