Burned!

Idag har jag spenderat dagen nere på Östra stranden tillsammans med Camilla!
Dagen bara flög iväg men det är kanske inte så konstigt när vi inte har träffats på ett tag och det fanns mycket att avverka det kan jag lova :)
Va iaf väldigt trevligt att få snacka och bara ha det skönt!
God lunch hos moster som alltid är så generös fast hon tom hade gäster :)
Har bränt mig satan i ansiktet och på knäna...de ställena jag glömde smörja in mig på...smart...

Efter stranden bjöds det på grillat hemma hos mamma och pappa...mycket gott!
Sen spelade jag, Max, bror och Sara lite kort...ständig medelmåtta...idag blev jag två :(

Nu ska jag lägga mig med iPoden och lyssna lite på John Mayer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0