Lill-lördag!

Jag är tröööött....trööött! Har varit en en lång och slitig arbetsdag idag...mycket att göra!
Har suttit i telefonen flera timmar...ringt fram och tillbaka, du ska prata med henne, nä du ska prata med hennes kollega, nä du kan ringa tillbaka till henne...men wtf!!

Lill-lördag idag...hade jag inte börjat så tidigt imorron hade det varit en perfekt kväll för en öl på en uteservering...men istället blir det filmmys med Boel...nästan bättre :)
Lördagsgodis :)

Har previs suttit och funderat över majs...jag köpte majskolvar...skulle koka en och ha till min kyckling idag...men alltså hur länge måste man koka en majskolv egentligen...tycker det borde inte ta så lång tid...men min va rå...inte så gott...mat va faktiskt inte alls gott idag överhuvudtaget...hoppas godiset smakar bättre :D
Nu ska jag gå och möta Boel!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0