Lördagsjobb!

En kväll avklarad...hade ganska mycket att göra på jobb igår...förvirrade tanter och gubbar gör inte kvällarna lugna precis...har nog aldrig sprungit så mycket som igår...och då menar jag springa som i att jag sprang fort i korridorren haha! Men tiden gick snabbt iaf!
Tillbringade kvällen i soffan med Disney...igår blev det Bernard och Bianca...så söt den är...va åratal sen jag såg den! Och äntligen en natt som jag sov utan att vakna hundra gånger...vaknade bara en gång men det va bara för att telefonen ringde...

Ikväll är det ju lördag...och jobbkväll en lördag = hämtemat :)
Har precis ätit lördagsfrukost...dvs bullar och chokladmjölk...jäkla Cecil som alltid ska dricka chokladmjölk när vi äter frukost och nu är jag också hooked!
Jag som skrev igår att jag skulle bli bättre på det där med motionen också äter jag bullar och skiter i att gå ut och gå....BRA!
Nä nu ska jag kolla lite på tv!

Kommentarer
Postat av: Cecil

Ja chokladmjölk is the shit...och gärna nutella på bullarna=)

Men en månad till sen är vi duktiga tills Thailand hägrar...det är bara 3 månader EXAKT kvar idag=) wiiiiii

2010-07-27 @ 11:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0