Måndagshumör!

Vilken tråkig dag det har varit idag...riktig måndagstristess...
Jobb va tradigt...och sen va jag tvungen att gå ner och handlar, skittrist!
Ja helt enkelt ingen toppendag!

Imorron ska det bli 27 grader...tror nog det får bli solstolen efter jobb...rätt härligt att somna där när man är sådär lagom trött efter att ha gått upp tidigt...och kanske får jag middag också :)

Har fått in ett riktigt bra flyt i mitt läsande för tillfället...läser väl ungefär 2 böcker i veckan...berors på hur mycket jag är ledig...läste "Elsas mode" för ett tag sen...sämsta jag läst på länge...
"Syskonkärlek" av Sheila O´Flanagan läste jag ut igår, va riktigt bra!
Och "Biten" av Kelley Armstrong va en sån som bara inte gick att lägga ifrån sig...
Ska snart ge mig på "Poeten" av Michael Connelly!
Om man vill läsa bra böcker som är riktigt spännande så ska man definitivt läsa allt av Mons Kallentoft...så himla bra!

Nä nu ska jag kolla lite på tv...om jag kan hålla mig vaken!

Kommentarer
Postat av: Hanzii

Jag har precis läst ut den boken som du gav mig som hetter min bästa väns dotter, den var faktiskt riktigt bra!! tackar jag för =)

Jag har också syskonkärlek och den är super bra!



Hoppas det e fint med dig mitt hjärta och att vi kan ses snart!! Vad gör du till helgen?? PUSSAS!

2010-07-19 @ 20:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0