Påbörjar ledighet!

Nu har jag avslutat en vecka på fyra arbetsdagar och ger mig på tre lediga dagar :)
Ska bli himla härligt!!!
Håller alla tummar och tår för att det fina vädret ska hålla i sig så jag riktigt kan få njuta!

Pappa va precis här och påbörjade balkongen...slipat bort någon kant och på lördags ska han lägga klinker...kommer bli så bra :)
Så nu får jag ta fram dammsugaren och dammtrasan för här är ett trevligt lager grått damm på allting...
Har redan varit flitig och lagat middag...korvstroganoff med sugar snaps blir det...fast först ska jag städa och sen ut och springa en runda med Cecil!
Helgen bjuder förhoppningsvis på grillning hos Andréa på fredag...kanske ett par cider eller två!
På lördag utgång med finaste Carro :)
Nu ska jag sätta igång!
Undrar hur i hela fridens namn jag kan va såhär pigg med tanke på att jag knappt sov ett skit inatt och va uppe kl 6...kommer somna gott inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0