Störda människor....

...ja det finns det gott om det kan jag lova...i mitt yrke träffar jag ganska många udda människor...speciellt anhöriga...herregud dom kan verkligen gå en på nerverna...speciellt såna som man direkt fattar har stora problem med sig själv...
Ska dock inte klaga för det mest är det verkligen gulliga människor som man stöter på...men just idag har inte varit en sån dag...

Efter jobb stack jag ner till stan för lite terapi för själen...handlade en ny klänning (riktigt fynd, hade kostat 699, betalade 399!), en ny tunika, en annan klänning och ett par leggings!
Handlade vaxremsor också...tog benen direkt när jag kom hem...OMG va ont det gjorde dom första gångerna men sen gick det liksom av bara farten...blev faktiskt ganska bra...

Fredag imorgon :D
Blir kanske en runda ut på Gislövs marknad med Cecil och Micke...eller nått annat...vet inte riktigt än!
På lördag bjuder min moster hem på brunch för mig och flickorna...ska bli himla roligt...god mat, trevligt sällskap och vin :)
Sen får vi se vad kvällen bjuder på!
Oh nu längtar jag ännu mer till imorron...bara en tidig morgon till sen får jag sova och ska umgås med alla jag tycker mest om!!

Kommentarer
Postat av: BoelBitar

Saknar dig mitt hjärta! Puss!

2010-08-05 @ 10:54:28
URL: http://boelbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0