Tomatansikte!

Då var en ny vecka påbörjad...
Avslutade min helg på jobb igår med att vara bakis som en örn...
Det blev nämligen förfest hos Johanna i lördags och sedan utgång efter jobb...riktigt roligt...men jag skulle verkligen struntat i att dricka tequilan på Uppenbar :(
Iaf så fick jag träffat Hannah och det va ju himla roligt...och alla andra töser så klart :)

Idag har jag varit på stranden med moster och mamma...lite konstigt väder va det...sol, moln, sol, moln...men det va skönt ändå! Har inte fått någon färg på kroppen men i huvudet är jag röd som en tomat...hhmmm! Smörjde mig tom i ansiktet men okej!
Håller på att tvätta för fullt nu...lediga dagar går alltid så jäkla snabbt...nu väntar fyra mornar på jobb!

Skulle vilja köpa en ny parfym men jag kan inte bestämma mig för vilken...har ju min favorit Donna Karan Be Delicious Fresh Blossom...men det hade varit roligt att testa någon ny! Får se vad jag kan hitta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0