Utmattad!

Nu har jag jobbat lördag, söndag och idag...va ledig i fredags och då spenderade jag hela dagen hemma hos mamma och pappa vid poolen...riktigt varmt va det! På kvällen blev jag medbjuden ner till Dalabadet och käkade med pappa och hans chef och dom andra...gott!

I lördags svettades jag på jobb hela dagen...men cyklade hem till mamma och pappa direkt efter jobb och slängde mig i poolen...riktigt skönt...låg i till jag va helt skrynklig om fingrarna :)
På kvällen va det kalas hemma hos Greens och sen fick jag cykla hem och lägga mig...trist!
I söndags svettades vi ännu en dag på jobb och sen cyklade jag ut till poolen igen...finns inget annat att göra när det är så varmt! På kvällen firade vi morfar som fyllt år och mors-dag lite försenat för mormor...jättemysigt...tog mitt första dopp i havet (nja dopp va det väl inte men jag gick i alla fall ut i havet en bit!)

Idag har varit en riktig jävlig dag på jobb...har varit full fart hela tiden...och så satans varmt...men jag vill inte klaga på värmen för fy fasen va skönt det är med riktig sommar...cyklar till jobb i kjol och linne varje dag, det är riktigt nice :) Och förhoppningsvis ska jag njuta av långa härliga kvällar till helgen...jag vill dricka rosé, grilla, bada, sola och sen avsluta på min balkong till solen går upp!!

Nätterna är dock riktigt jobbiga...jag sover inget alls och det märks på jobb...så himla trött...
Fick dock en riktigt fin överraskning av min mormor och morfar idag...EN FLÄKT!! Inatt kanske jag får sova något...och jobba sista dagen av min jobbhelg...för mig känns det fortfarande som helg...den vill aldrig ta sluuut!
Men nä nu ska jag inte sitta här mer...kanske borde jag ta fram dammsugaren..den har inte varit framme på väääldigt länge...men vem orkar städa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0