Allt jag älskar...

...som att shoppa, käka lunch i solen med en fin vän, sola, bada i poolen, träffa min fina familj, pussa på min lilla puppie...det har jag gjort idag!
Har även hunnit med en löptur med Cecil imorse i det underbara vädret! En promenad med hunden!
Tvättat i omgångar både hemma och hos föräldrarna...
Och handlat mat med mamma!
Ja det är riktigt sjukt skönt att va ledig...
Innan tyckte jag att jag hade fått så fin färg...men nu tycker jag den har försvunnit...typiskt :(
Nu ska det iaf bli lite sämre väder till helgen...kvittar mig för jag jobbar ändå kvällar och då hinner man inte sola innan...men på tv:n sa dom att det skulle bli fint i början av midsommarveckan :D
Hoppas hoppas hoppas det blir en solig midsommarafton så vi kan sitta ute hela natten!

Imorron vankas jobb och sen ska jag träffa Camilla för ett glas vin eller två :)
Ska bli himla kul, har inte setts på en evighet!
Nä nu ska jag kolla lite på Glee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0