Always the wrong answer

Nu är studenterna över för detta året...
Bennys va superrolig....så härligt att se honom så glad! Och trevlig fest va det också med alla mina fina :)
Slutade med en ännu finare :)
Upp och jobba dagen efter vilket inte va lika roligt...kände mig som ett lik hela dagen!
Men efter en stund sömn så va det på det igen för då va det student för Malin och Emma, gamla barndomsvänner! Så fina va dom och glada så klart! Festen va helt okej, men vi va nog alla ganska trötta så det blev inte en jättelång natt...

Skönt att vakna på lördagmorgon och veta att man är ledig två dagar till och slippa va bakfull :)
Så jag bjöd in mig själv till moster på frukost...och sen tvingade jag henne att va med mig hela dagen!
Va dock så himla trött så jag somnade i soffan efter frukosten...men moster hade så tråkigt så efter en timme väckte hon mig och tvingade upp mig och ut till Agdas...sen blev det glass ute i blåsiga Smyge...
Handlade middag och sen hem och gjorde Creme Brulee...som misslyckades och fick stå inne i ugnen i 3 och en halv timme...kommer nog aldrig göra det igen! Mysig lördagkväll blev det iaf med moster och mamma och pappa!

Söndagsmys hemma hos mamma och pappa idag....denna söndagen har spenderats mestadels i ryggläge...först i soffan där jag somnade en timme efter att ha kollat på Emil i Lönneberga...och resten av em i brors säng...kollat på Old Dogs och nu avverkat ett par avsnitt av Glee! Snart hem och kolla film...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0