Använder tiden till max!

Jobbar kväll idag så nu på morgonen tar jag igen allt som jag inte gjort på sistone för att jag inte varit ledig (orkat!)...dvs tvättar, diskar och plockar undan...
Så nu luktar här ljuvligt i hela lägenheten...mmm ren tvätt!
Trodde jag skulle vakna tidigt idag för att jag gått upp tidigt två dagar i rad...kroppen vänjer ju sig sägs det..men icke...halv tio vaknade jag av asfaltsläggarna nere på gatan...tur det för annars hade jag inte hunnit tvätta...

Sitter och funderar på vad jag ska ta med mig till middag idag...orkar inte laga något...kanske köpa något på vägen? Nä onyttigt...denna veckan har verkligen inte varit någon bra vecka hitintills...har inte varit ute och sprungit eller gått en enda dag...inte bra alls! Och resten av veckan lär jag inte ha tid för någon motion...imorron är det student och även på fredag...jaja så blir det ibland!
Nä om jag kanske skulle fixa håret eller nått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0